części samochodowe używane USA
TOP COJ Players by RabbiTs:)
części zamienne Fiat Punto
części do VW POLO 1 9 SDI
części do telefonu Samsung X820
części do kompa do 800 zł
części Bizon Super ZO56
części do Kawasaki Vulcan 750
części do silnika C 360 3P
Części do: Masey Ferguson 255
części Ford Sierra Toruń
CZĘŚCI DO KOMBAJNU JOHN DEERE
Czujnik pretkosci obrotowej AUDI
czy można się zarazić helikobakter
czy można zburzyc ścianę nośną
co można zrobić z noki (5110)
ile mozna razy wpisac key do c ss
cz mozna wymeldowac po rozwodzie meza z mieszkania komunalnego
Beretta Kompakt czesci
jakie leki mozna odpisać od podatku
karmiac mozna jesc ananas
  aaaaTOP COJ Players by RabbiTs:)aaaa

Temat: Sprowadzenie auta zza oceanu :D j/w
Samochody w USa sa bardzo tanie, ukrywania usterek nei ma, bo jesli samochod jest mocno bity, to po takim wypadku nie da sie go juz zarejestrowac. Kradziez czesci wystepuje, ale kradna gl swiatla, lusterka itp i to tylko z hond i jakis tanich koreancow. Samych samochodow nikt nei kradnie, bo jest centralny rejestr pojazdow. Nowe fury az tak szokujaco tanie nei sa - taki infinity i w Europie duzo wiecej by nei kosztowal (gdyby byly, bo to jest marka nissana specjalnie na rynek Amerykanski), roznica polega an tym, ze w podobnej cenie co w Europie wersja podstawowa dostaje sie w USA wersje full opcja i dodatkowo lepszy silnik. Jedyne co drazni, to ze wiekszosc aut ma tam automaty. Na prawde tanie sa tam samochody uzywane np. Chrystler m300 rocznik kolo 2000 kosztuje tam nawet 4k$! Albo Corvetta z 98 roku, to jakaies 18k$. Takze uzywane furki w dobrym stanie sa bardzo tanie. Koszty sprowadzenia to okolo 800$ za kontener droga morska. Dochodzi do tego oczywiscie clo, ale jesli odpowiednio zanizyc wartosc samochodu to moga to wyjsc groszowe kwoty - wystarczy w papierach wpisac flooded czyli zalany i wtedy wartosc auta z tabeli leci od razu o 50% w dol. Sprowadzac an pewno sie oplaca tylko trzeba miec dobry kontakt za oceanem i troche pokombinowac ;).
P.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=118274



Temat: Dlaczego dodge
Bo to najbardziej "europejski" amerykański samochód.. podejrzewam, że chyba głównie tym się potencjalni nabywcy kierowali/kieruję/kierować będą póki co. Dodge jako członek rodziny Chryslera, Jeep jest najbardziej rozpowszechnioną i najlepiej zorganizowaną (serwisy, części zamienne) amerykańską marką jeśli nie w całej Europie to napewno w Polsce.. Poza tym spora liczba samochodów tej marki także napędza kolejnych kupców a to chciażby z uwagi na rynek części używanych itd.. itd.. Sam się tym poniekąd kierowałem, oglądałem kilka F-250 oczywiście 7.3 bo kręciła mnie pojemność
Wybrałem Dodga też dlatego, że mam super układy w ASO chociaż bardzo rzadko korzystam (najczęściej na pierdoły albo na kubek gorącej czekolady tam jadę).. poza tym na korzyść Cumminsa przemawia fakt, że mają niezależny serwis jako marka.. też fajny kontakt, zanim kupiłem dużo fajnych informacji od nich wyciągłem
A teraz Ci trochę nawlewam cobyś się lepiej poczuł Fordy, Chevrolety, GMC są wg mnie bardziej amerykańskie niż Dodge i gdybym mieszkał w USA to pewnie jeździłbym Fordem albo Chevym ot co.. mają w wyglądzie coś czego nie miał do tej pory żaden z modeli Dodga
Źródło: pickupklub.pl/viewtopic.php?t=484


Temat: Eksploatacja
Wskocz sobie na:
WWW.asu.pl
www.amerykany.pl
lub wpisz w przeglądarke
"Cześci do samochodów amerukanskich:
albo "Cześci do samochodów z usa"
W Olkuszu jest tez dobry sklep z częcciami do niego
Wpisz w Allegro "windstar" i znajdziesz mnustwo części NOWYCH
Na używane raczej nie zwracaj uwagi bo ceny są kretyńskie
Np nowa tarcza homulcowa kosztuje 90-100 max 120 zł a za zardzwiałą używke chca 100.
Chyba tylko wystawiają a nie sprzedają
Choć ja kupiłem reflektory przednie w super stanie za 200 zł komplet
a większość chce 250 -300 za sztuke kiepskiej jakości.
Podsumowująć:
części eksploatacyjnych jest mnustwo w przystępnych cenach.
Nietypowe rzadziej ale też do zdobycia.
Ale jak pisałem wcześniej jak kupisz utrzymany samochód to klocki paski i żarowki kupisz z dnia na dzień.

Temat serwisu czy mechaników
Cymbałów partaczy i naciągaczy nie brakuje. ale to i właściciele maluchów wiedzą.
Z zawieszeniem każdy myślącu śluszrz sobie poradzi- to prosta konstrukcja.
Z mechanikąsilnika dobry warsztat też nie powinien mieć problemu.
Gożej z elektroniką/elektryką, a to z tego powodu ze jest stosunkowo mało tych aut i elektrycy ich nie znają.
Ale jak elektryk potrafi czytać schemat tez da sobie rade.

I żecz najważniejsza SAM TEŻ MUSISZ SOBIE UMIEĆ W DROBNOSTKACH PORADZIĆ.
Przynajmniej ja tak uważam

A tak na marginesie. Z kąd jesteś??
Źródło: windstar.fora.pl/a/a,60.html


Temat: [MK4] Żarówki Xenono-podobne
widzialem instrukcje montazu i nie widze w tym nic trudnego , wicej roboty bedzie z zestawem spryskiwaczy reflektorow
poszukaj na necie sa to sie sam przekonasz
ponadto:

JAK DZIAŁA H4 bi-xenon?

Palnik jest ruchomy. Wykonując ruch przód tył realizuje wszystkie funkcje żarówki H4 - tzn. światła drogowe i mijania. Efekt ruchu palnika realizowany jest bardzo szybko (w ułamku sekundy). W spoczynku świeci światło mijania. Gdy palnik się cofnie (równocześnie opuści) przez szczelinę pada światło na dolną część odbłyśnika i uzyskujemy efekt świateł drogowych. Ponieważ, w zależności od rodzaju reflektora przez szczelinę w osłonie palnika może się nie udać oświetlić całej dolnej części odbłyśnika, palnik opuszczając się zmienia ogniskową lampy i górna część odbłyśnika (normalnie świecąca światłem mijania) świeci wyżej jak światła drogowe. Zestaw zasilany jest bezpośrednio z akumulatora przez dodatkową wiązkę wraz z elektroniką sterującą. Elektronika wywołuje wszystkie funkcje żarówki halogenowej (migawka, błyśnięcie, zmiana krótkie-długie). Układ elektroniczny sterowany jest tylko z jednego reflektora z kostki zdjętej z żarówki. W drugiej lampie kostka ta pozostaje luźna nie podłączona do niczego.


i

HOMOLOGACJA

Temat jest złożony. Zestawy posiadają homologację zgodną z ECE - H11 10R-022827, DOT, TUV ISO 9001:2000. Oznacza to, że są bezpieczne i dopuszczone do handlu na terenie UE a także USA oraz reszty świata. Inna sprawa przepisy indywidualne każdego kraju. W UE oraz Polsce samochód z systemem xenonowym musi posiadać system oczyszczania reflektora oraz poziomowania reflektora. Dla samochodów używanych doposażanych w system xenonowy nie musi być to automatyczny system poziomowania. Interpretuję więc, że Kierowca musi mieć wpływ na wysokość ustawienia świateł bez konieczności opuszczania kabiny kierowcy. Wiele pojazdów posiada regulację reflektorów oraz spryskiwacze w wersjach fabrycznych.
Jeden z naszych klientów z Niemiec, po montażu zjawił się na przeglądzie w ADAC. Diagnosta po przeglądzie dopuścił samochód do ruchu i podkreślił, że użytkownik montując taki system w samochodzie, podniósł bezpieczeństwo swoje i innych użytkowników dróg co jest godne naśladowania. Co ważniejsze, przepisy czy zdrowy rozsądek i bezpieczeństwo?
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=43277


Temat: Motoryzacyjne wieści...
Polska: Lexus nadal rośnie

Rynek samochodowy przyspieszył. Firma Toyota Motor Poland szacuje, że rok 2007 zamknie się około 34% wzrostem w segmencie premium, w którym Lexus zanotuje około 22% wzrost (stanowiąc około 4,3-4,4% udziału w tym segmencie).
Lexus jest jedyną marką samochodów luksusowych oferującą napęd hybrydowy. Pierwsze tego typu lexusy (produkowane seryjnie) pojawiły się na rynku europejskim w roku 2005. Obecnie oferowane są trzy modele hybrydowe: GS450h, RX400h oraz najnowocześniejsza limuzyna LS600h.

Sieć dealerska Lexusa w Polsce to 6 stacji (w Warszawie, Gdyni , Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz w Szczecinie).

Fundamentalną zasadą marki Lexus jest dążenie do perfekcji. Firma wciąż poszukuje nowych, lepszych sposobów, by zapewnić klientom równie doskonałą jakość obsługi.

Klienci autoryzowanych stacji dealerskich Lexusa w Polsce są traktowani szczególnie - zarówno podczas prezentacji aut, jazd testowych, pomocy w wyborze modelu, procesu sprzedaży jak i w trakcie eksploatacji. To dla nich został stworzony w Polsce wyjątkowy program VIP, oferujący m.in. bezpłatny odbioru/dostarczanie samochodu do/od klienta na terenie kraju, bezpłatny samochód zastępczy na czas serwisu.

Lexus jest doskonale oceniany przez klientów i od kilku lat wygrywa brytyjski ranking J.D. Power (zadowolenia klientów). Te wyniki są konsekwencją w działaniu i zapewnianiu najwyższej jakości.

Rosnąca popularność Lexusa sprawia, że coraz więcej klientów decyduje się na zakup produktów tej marki. Szacuje się, że tegoroczna sprzedaż w Polsce wyniesie około 750 egzemplarzy (2006: 614 sztuk). Szczególnym jest fakt, że Lexus LS zajął drugie miejsce w segmencie high premium, wyprzedzając BMW, Audi i Jaguara.

Obserwuje się jednak coraz większą liczbę lexusów sprowadzanych z USA. Polscy klienci decydujący się na taki zakup kierują się głównie niższą ceną, nie biorą pod uwagę czynników, które powodują wiele kłopotów, a cena końcowa zdecydowanie odbiega od oczekiwań.
1 - samochody z rynku amerykańskiego nie posiadają gwarancji na naszym rynku mimo, iż pośrednicy często zapewniają o takiej gwarancji.
2 - samochody z rynku amerykańskiego są produkowane w USA
i zbudowane są na innych podzespołach.
3 - samochody z rynku amerykańskiego mają inne zawieszenia oraz inne układy
hamulcowe (nie przystosowane do takich prędkości i nagłych hamowań)
4 - brak kompatybilności niektórych systemów np. system nawigacji satelitarnej GPS nie współpracuje z europejskimi płytami .Oddzielnym problemem są blokady strefowe płyt DV.
5 - wskazania komputera pokładowego są w milach, galonach (nie ma możliwości zmiany)
6 - radio nie działa na niektórych częstotliwościach
7 - specyfikacje zdecydowanie różnią się, np. bardzo dobrze wyposażony IS może nie posiadać lamp ksenonowych.
8 - konieczne jest dostosowanie pojazdu do wymogów rynku europejskiego np. montaż asymetrycznych reflektorów
9 - bardzo częste są uszkodzenia pojazdów wynikające z niewłaściwego transportu - rozładunek samochodów odbywa się np. przy pomocy wózków widłowych
10 - Program VIP oferowany jest bezpłatnie w Polsce klientom, którzy zdecydowali się na zakup lexusa za pośrednictwem autoryzowanej sieci.

W efekcie naprawa uszkodzonych samochodów używanych, kupowanych na aukcjach za małe pieniądze, ich dostosowywanie (często nie jest wykonalne) oraz problemy z doborem części, a przede wszystkim brak gwarancji sprawiają, że taka transakcja okazuje się nieopłacalna z ekonomicznego punktu widzenia.

źródło: www.samar.pl

Lexus - przyszłość...
Źródło: avensis.info/viewtopic.php?t=104